A moda hè imparable in ogni stagione

U mobili per l'esterno hè previstu per fà un novu terrenu.L'ultimu rapportu di a Ricerca di Mercatu di Trasparenza nantu à u Mercatu di Mobili per l'Esternu per u 2021-2031 (cun ​​​​2021-2031 cum'è u periodu di previsione è 2020 cum'è l'annu di basa) mostra chì U mercatu di Mobili per l'Apertu vale digià più di $ 17 miliardi per 2020, cù un cagR di 6% annantu à u periodu statisticu datu in u rapportu.A pupularità di i mobili esterni cummerciale è a ricerca di i cunsumatori per i mobili esterni sò fattori chjave chì guidanu a crescita di u mercatu globale di mobili esterni.
Mobili esterni

 

A nebbia di l'epidemie hà avvucatu u paese glubale.E persone in casa speranu di sente u gustu di "libertà fresca" è rilassate à u stessu tempu.Sutta una tale tendenza, u mercatu mundiale di mobili per l'esterno hè previstu di scopre una nova terra.In principiu, a maiò parte di a famiglia usa solu mobili interni in l'esterno solu, ma pò solu cumpressà u so usu fissu numeru di anni per un longu tempu di sole è di pioggia.In questi ghjorni, a casa cù un cortile o un affari à l'aria aperta ùn pò più esse senza mobili d'apertu.Supplementatu da mobili esterni adattati pò ancu aumentà u cunfortu di u spaziu di vita di e persone ancu un mini balcone.Inoltre, l'avvenimenti suciali cum'è e cene di famiglia è i matrimonii sò previsti per fà un ritornu in quantu a pandemia glubale si facilita, purtendu à a dumanda di prudutti di mobili esterni.

Ricertamenti, l'attività di u cunsumadore hè in espansione gradualmente, u viaghju hè torna torna una "priorità massima" in a vita.L'alberghi, i resorts è i cortili aperti tornanu à pocu à pocu à a folla, una tendenza rapprisenta una forte crescita in u mercatu di mobili outdoor.U mobili outdoor deve avè una certa tolleranza, resistenza di crack, resistenza à l'insetti per sustene a "prova di a natura", ancu questu hè a prima cunsiderazione di i cunsumatori quandu compra.Oghje, a maiò parte di l'imprese cambianu a so ricerca è u sviluppu versu un mobili d'una sola pezza ecologica in un sforzu di truvà un equilibriu trà l'allentamentu di e paure di scelta è piglià un percorsu sustenibile.

Sedia di ristorante

Inoltre, i resorts è l'alberghi è altri lochi di divertimentu è di divertimentu affettati da l'epidemie sò chjusi, sò avà pronti à luttà cù una bella svolta, Dunque, a dumanda di mobili esterni hè cresciuta.Certi ristoranti è uffizii à l'aria aperta / semi-apertu anu da esse rinnuvati per adattà à i bisogni di isolamentu suciale in l'era post-epidemica.Questu hà ancu prumove assai u mercatu di mobili outdoor.

I prudutti di mobili innovativi sò diventati sempri più populari trà i cunsumatori in a regione Asia-Pacificu. Micca solu u consumatore stessu aumenta u redditu dispunibile è più attente à l'estensione di u spaziu fora di u salottu, ancu per via di l'accelerazione di u prucessu di urbanizazione in a regione Asia-Pacificu. .
A dumanda di mobili esterni hè ancu in crescita in Singapore, India, Malesia è altri paesi chì si sviluppanu in u turismu. U mercatu globale di mobili outdoor hè previstu di più di $ 31 miliardi per u 2031 è cresce à un cagR di 6% annantu à u ciclu (2021-2031) .

Mobili esterni


Tempu di post: 25-aug-2021

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Youtube