Cumu pulisce è mantene i mobili esterni?

1 Lavapiatti pulita

 

Quandu pulizziate è mantene i mobili esterni, duvemu determinà se u pannu hè pulitu prima.Dopu avè pulitu o sguassatu a polvera, assicuratevi di vultà o aduprate un novu pannu.Ùn aduprate micca u latu chì avia fattu bruttu ripetutamente, farà a sucietà strofinata nantu à a superficia di u mobili è dannu a strata luminosa di u mobili fora invece.

 微信图片_20210617151832

2 Sceglite l'agente di cura ghjustu

 

Per mantene a luminosità originale di i mobili, ci sò dui tipi di prudutti di cura di u mobili: spray di cera per a cura di u mobili, agente di pulizia è mantenimentu.Spray di cera per a cura di i mobili hè basatu annantu à u materiale di qualità cum'è ogni tipu di legnu, poliester, pittura è tavola di plastica resistente à u focu, È hà diversi odori freschi. L'agente di pulizia è di mantenimentu hè adattatu per ogni tipu di materiale di legnu, vetru, legnu sinteticu. , in particulare per i materiali misti di mobili outdoor.Dunque, sceglite l'agente di cura ghjustu, pò salvà tantu tempu preziosu, migliurà ancu l'effettu di mantenimentu.

Prima di l'usà, hè megliu scuzzulate bè è mantene in un angolo di 45 gradi per chì u cuntenutu di u canister pò esse liberatu senza pressione.Allora spruzzate delicatamente nantu à a strofina secca da circa 15 cm di distanza, è sguassate i mobili, pò ghjucà un effettu assai bonu di pulizia è mantenimentu.

 微信图片_20210617151851

3 Pulizia mirata

 

Textilene : sguassate cù un pannu imbevutu in acqua.

Tavule è sedie in legnu: sguassate cù un straccio, ùn aduprate micca oggetti duri per raschià, evite micca dannà a capa impermeabile.

Rattan PE: pò esse pulitu cù una spazzola morbida, straccio o aspiratore, impediscenu collisioni è graffii nantu à punte di coltelli o oggetti duri.PE rattan pò a prova di umidità, anti-invecchiamento, a prova di insetti, anti-raggi infrarossi, dunque ùn deve micca spende troppu in mantenimentu.

Plastica: pò esse lavata cù un detergente ordinariu, fate attenzione à ùn toccu micca l'uggetti duri, ùn utilizate micca spazzole metalliche per lavà.Deve prevene a collisione è a punta di u cuteddu o u graffiu di l'ughjettu duru, in casu di cracking, pò riparà cù u metudu di fusione calda.

Metallu: evite di sbattà è di graffià a capa protettiva durante a manipulazione;Ùn fate micca sopra à i mobili pieghevoli per evità chì u locu di piegatura hè fora di forma è influenza utilizatu.Basta aduprà acqua calda saponata per lavà, ùn deve micca aduprà acidu forte o detergente alkaline forte per pulisce, per ùn dannà a capa protettiva è a ruggine.

 微信图片_20210617151846

4 Mantenimentu di mobili in rattan per esterni

 

4.1 Mantenimentu di ogni ghjornu

Aduprate un panno pulito e molle per asciugà a superficia di pittura spessu, è fate attenzione à l'acidu, i chimichi alkalini è l'oliu.

4.2 marca di brucia

Se a faccia di lacca lascia una marca di coca, pò avvolgere un pannu duru di grana fina nantu à un palo di partita o stuzzicadenti, strofinate a traccia delicatamente, strisciate a prossima cera sottile, a marca di coca pò desalinà.

4.3marca calda

In generale, sempre chì sguassate da u pannu cù alcolu, kerosene o tè.Hè megliu ripintà a superficia s'ellu ùn si pò micca sguassà

4.4.Scrape

Aduprate crayon o pittura nantu à a superficia per copre u locu espostu, dopu aduprate una fina capa di smaltu trasparente per a prutezzione.

4.5 Marca d'acqua

Coperta a marca cù un pannu umitu, poi appughjà u pannu umitu cù cura parechje volte cù un ferru elettricu, è a marca sguasserà.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2021

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Youtube