Cumu pruduce mobili outdoor

Pudemu vede mobili esterni in ogni locu, ancu sempre aduprà è cuntattu.Ma sapete cumu pruduce? Vi spiegheraghju unu per unu da avà

Quandu avemu ricevutu un novu ordine, separemu l'ordine è trasmettemu à ogni dipartimentu cunnessu.L'acquistu hè u primu, cumprà i materiali necessarii per tuttu u prucessu di produzzione, cum'è tubu d'aluminiu, corda, rattan PE, tappi di pede di regulazione è legnu Plastica è cusì. Questu hè u primu passu è più impurtante.

chd (1)

Dopu chì i materiali sò stati consegnati, u magazzinu di hardware li distribuirà à u dipartimentu di produzzione secondu i requisiti di l'ordine, è u dipartimentu di produzzione pruducerà secondu i seguenti passi.

1.Tagliate u tubu d'aluminiu in a dimensione necessaria, è piegate in a forma desiderata è punchendu a macchina.
2.Assemble vari tubu d'aluminiu trattatu è brusgià in un quadru di sedia
3.Polish è Lavà u quadru sedia
4.Powder coating è Asciugà u quadru sedia à traversu u revestimentu di polvere

linea

chd (3)

5.Dopu esse trattatu da ogni dipartimentu di a machina, un quadru di sedia serà cumpletamente pruduttu.In seguitu, organizemu un cuntrollu di qualità rapidu.Dopu a verificazione, serà mandatu à u prossimu dipartimentu artighjanali, vimini rattan.
6. Allora i nostri travagliadori cù più di 10 anni di sperienza intreccianu i materiali cum'è corda, rattan PE, tessili in un pruduttu cumpletu secondu i bisogni di l'ordine.
7.Dopu installà qualchi accessori cum'è u pad di pede, avemu da urganizà per un cuntrollu di qualità prufessiunale una volta.Per assicurà chì hè perfetta in ogni parte.
8.Dopu l'imballu, pudemu organizà a spedizione per u pruduttu di spedizione.

chd (2)


Tempu di Postu: Feb-23-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Youtube